Mikä v*tun digitoimisto

Markkinointi on alana kunnostautunut luomalla jatkuvasti uusia toinen toistaan hienompia termejä toiminnalle jotta asiakas ei vahingossakaan ymmärtäisi mitään varsinaisesta tekemisestä.

Mikä sitten on digitoimisto ja miksi pidämme itseämme sellaisena?

Mikä v*itun digitoimisto

Lähtökohtaisesti me ei haluttu olla ”mainostoimisto” sana tuo itsellemme mieleen vanhat toimintatavat jossa erityisesti taiteellinen toteutus on pääsijalla ja joiden tuotosten tuloksia ei ole kanadan majavaa mahtavampi insinöörikään pystynyt mittaamaan.

Me luodaan sivuja, mainoskamppanjoita ja myyntiä verkkoon. Kaikki mitä tehdään on käytännössä digiä – siksi digitoimisto. Lähtökohtana meillä kaikissa projekteissa on myynnin lisääminen, siksi ROI – “Return of Investment”.

Me ei olla Rovaniemeltä.

Käyntikortista kate-euroiksi

Yrityksen tehtävä on tietenkin tuottaa voittoa. Usein verkossa se on kuitenkin unohtunut ja siellä vain ujostellen nostetaan kättä puoliksi pystyyn että ollaan mekin olemassa. Tässä meidän on tarkoitus kaivaa asiakkaan parhaat puolet esille ja kaiken kansan nähtäville.

Me ei oijota kulmia vaan pyritään tekemään asiat niinkuin tehtäisiin itsellemme. Tämän takia ei olla ikinä yritettykkään väittää itseämme halvoiksi. Kuitenkin ollaan tolkuttoman tehokkaita tekijöitä jonka johdosta palvelutasoon nähden pystytään toteuttamaan asioita helposti ja henkäyksenohuella hintalapulla.

Meidän pääperiaatteet

Minimoidaan ylimääräiset kikkailut

Alana markkinointi on sellainen, että tämä voidaan vetää todella helposti yli. Kaikkeen löytyisi aina jokin kaiken maagisesti automisoiva työkalu. Tässä kohtaa yleensä selviää tämän alan pahin vitsaus – toteutetaan mainostoimistojen pervoimpia fantasioita.

Putkimies Patella on kohta monen tuhannen euron asiakashallintajärjestelmät, kaiken markkinoinnin automatisoivat hienot systeemit joiden ylläpitoon ja hallintaan kuluu tolkuttoman paljon työaikaa.

Tässä kohtaa koetaan olevamme tämän alan tehokkaimpia ja fiksuimpia kavereita. Ei lähdetä tarjoamaan asiakkaalle sitä kaikista raskainta, hienointa ja kalleinta työkalua jonkun pienen ongelman ratkaisuun, vaan pyritään miettimään miten itse ratkaistaisiin ongelma omalla kohdalla.

Ymmärretään, että yrittäjällä on muutakin tekemistä

Ainahan jollain on jotain ideaa mitä pitäisi tehdä parantaakseen toimintaa, mutta työtkin pitäisi tehdä ja kotonakin käydä. Ymmärretään että meidän tarjoamat ratkaisut ei ole ikinä tehtävälistan tärkeimpänä tärppinä ja ollaankin suunniteltu alusta asti toiminta niin ettei hankkijan tarvi homman eteen hikoilla.

Saadaan paljon aikaan, mutta ei olla tiellä

Kalleinta on aika.

Tiedetään tämä ja tässä kohtaa ollaankin koitettu erottua muista tekijöistä.

Ihmisiä on mukava tavata ja voidaankin mieluusta palaveerata asiakkaan niin halutessa. Mutta meidän puolelta aikaavievää ehdotuksia et tule kuulemaan.

Kaikki työvaiheet joissa tullaan viemään sun aikaa, niin voit olla varma, että tehdään kaikkemme, että pyrimme tekemään sen mahdollisimman helposti.

Esimerkiksi seuraavia kysymyksiä et tule kuulemaan meiltä:

  • Pitäisikö pohtia porukalla ideaa tälle toteutukselle?
  • Mitä tunteita teillä herää väristä keltainen?
  • Pitääkö meidän vielä tehdä jotain?
  • Ehdittäisiinkö istua porukalla alas miettimään ideaa tälle toteutukselle?